Re: Pendrive Transcend 8GB

Autor: Grzegorz S <gs_at_sgh.waw.pl>
Data: Thu 22 Apr 2010 - 18:34:17 MET DST

wwwojtek1 <wojciech.hauschild@gmail.com> wrote:
> Witam.
> Ponieważ potrzebuję przenosic większe ilości danych, leci do mnie taki
> oto pendrive:
> http://www.morele.net/pendrive-transcend-ts8gjfv85-201133/
> (przykładowy sklep)

> Czego się spodziewac mogę po firmie Transcend?
> Moze ktoś z Was używa produktów tej firmy?
> Do tej pory używałem 256MB (tak, MB) "Kingston Data Traveler II+ migo"
> i byłem bardzo zadowolony z jego prędkości i wytrzymałości. Po 3
> latach katowania żadnych sprzeciwów ze strony sprzetu :)

> [...]

Wszystko pada, Kingston szczególnie. Kupiłem 3 sztuki Data Traveller 200
o pojemności 32 Giga i w przeciągu 2 miesięcy padły wszystkie 3.
Na szczęście wymienili na gwarancji ale od tego czasu boję się tam trzymać
czegokolwiek poza nieistotnymi plikami.

Ale szybkie są, muszę przyznać różnicę widać gołym okiem.

--
gs