Re: HP mini 2133 zwis przy uruchamianiu

Autor: Sławomir <joyanddisorder_at_gmail.com>
Data: Thu 22 Apr 2010 - 18:31:44 MET DST

> Różnica między trybem awaryjnym, a normalnym tkwi w ładowaniu sterowników -
> najprawdopodobniej któryś ze sterowników wywala Ci system. Coś ostatnio
> instalowałeś, aktualizowałeś? Nie wyklucza to też problemu sprzętowego.

No właśnie nic nie instalowałem. Generalnie to był odpalony i zaczął
się wieszać. Nie miałem do niego akurat serca więc wyłączyłem i
odpalałem dopiero po kilku dniach. No i zastały mnie takie rewelacje.
Mam nadzieję, że to coś z sterownikami a nie sprzętem bo właśnie mi
się na niego gwarancja skończyła:) Na razie leży i czeka aż będę miał
więcej czasu w weekend i się nim zajmę.