Re: Pendrive Transcend 8GB

Autor: LeP <lesp_at_onet.pl>
Data: Thu 22 Apr 2010 - 19:32:29 MET DST

Użytkownik "wwwojtek1"

> Czego się spodziewac mogę po firmie Transcend?
> Moze ktoś z Was używa produktów tej firmy?
> Do tej pory używałem 256MB (tak, MB) "Kingston Data Traveler II+ migo"
> i byłem bardzo zadowolony z jego prędkości i wytrzymałości. Po 3
> latach katowania żadnych sprzeciwów ze strony sprzetu :)

> Generalnie potrzebowałem dokonać szybko, a tylko taki model był
> dostępny "na już" i za przystepna cenę, a jego parametry są wg opisu
> całkiem znośne.

Za te same pieniądze można dostać (np. w komputroniku) dwa razy szybszego
ocz rally2, albo atv usb. Wykonanie o niebo lepsze, firma nie potrzebuje
rekomendacji, a przy 8 GB czas zapisu ma już spore znaczenie.
Nawiązując zaś do innych postów, czyli co do trwałości, najcięższy test
przeszedł mój dwugigowy stary platinum. Wyprałem go w programie w 60
stopniach i jeszcze dodatkowo wypłukałem w płynie do zmiękczanie i
odwirowałem. Po wyschnięciu działał jeszcze rok.

--
LeP