Re: Jaki PC do 1500zl

Autor: Olek <alexhawk_at_dupaonet.pl>
Data: Wed 21 Apr 2010 - 10:38:11 MET DST

On 2010-04-19 21:38, MarcinCz wrote:
> Bzdura. Z głową dobrane komponenty potrafią konkurować z powodzeniem z tymi
> cudownymi i niezawodnymi "firmowymi" składakami.

oczywiście, że tak, a dywagacje obwyatela Z.C. mnie śmieszą - podnieca
sie bóg wie czym, ale to standard na tej grupie.
Kolego Cofała gdybym miał wybierać pomiędzy składakiem "firmowym", a
składaniem z dobrej jakości podzespołów - to wybrałbym bez gadania do
drugie. Dlaczego? Znaffco chyba wiesz jakie są podstawowe wady
"firmowego" rozwiązania? :P