Re: Jaki PC do 1500zl

Autor: Zbigniew Cofała <adres.w_at_stopce.pl>
Data: Wed 21 Apr 2010 - 11:42:40 MET DST

Olek wrote:

> oczywiście, że tak, a dywagacje obwyatela Z.C. mnie śmieszą - podnieca
> sie bóg wie czym, ale to standard na tej grupie.

Nie podniecam się, po prostu informuję o najlepszej opcji dla osoby która
chce mieć komputer aby go po prostu używać, a nie grzebać w nim. Wiem że na
tej grupie większości ludziom nie mieści się w głowie że ktoś może mieć
lepsze rozrywki niż grzebanie w pamięciach, dyskach, BIOS-ach, czy
sprawdzanie benczmarków o ile promili karta X jest szybsza od karty Y, ale
uwierz - większość ludzi nie w tym celu kupuje komputer.

> Kolego Cofała gdybym miał wybierać pomiędzy składakiem "firmowym", a
> składaniem z dobrej jakości podzespołów - to wybrałbym bez gadania do
> drugie.

Jeśli chcesz mnie przekonać że masz rację "bo ty byś wybrał" to raczej ci
się nie uda.

> Dlaczego? Znaffco chyba wiesz jakie są podstawowe wady
> "firmowego" rozwiązania? :P

Niestety nie wiem, ale mniemam że zaraz się dowiem.

--
Zbigniew[at]Cofala[dot]com
http://turox.pl - solidny hosting dla wymagających