Re: dobra sprawdzona konfiguracja - ze zintegrowana grafika - pod biuro

Autor: Qbab <barbaszAT_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 21 Apr 2010 - 09:43:26 MET DST

W dniu 10-04-20 18:51, Michal Lukasik pisze:

> Pomijam już fakt, że nawet jeśli nowy komputer szybko startuje to zostaje
> tak szybko zaśmiecony, że szkoda sobie tym zawracać "gitarę".

Fakt, mam nowy komp i uruchamianie od pełnego wyłączenia do pełnej
sprawności systemu w 14 sek bawi mnie codziennie. :)
Dla zabawy mierzę start i na razie nie widzę różnicy (przy tym czasie
samo mierzenie nie jest uciążliwe, a co więcej sprawia mi przyjemność -
pewnie niedługo mi przejdzie jak się przyzwyczaję )

Qbab