Re: Jaki PC do 1500zl

Autor: MarcinCz <temp122_at_gazeta.pl_wytnij_to>
Data: Mon 19 Apr 2010 - 21:38:37 MET DST

Dnia Mon, 19 Apr 2010 20:28:28 +0200, Zbigniew Cofała napisał(a):

> Składak poskładany samemu przez kogoś kto się zna - może działać i 3 lata.

Złożyłem teściowej 4 lat temu peceta i oprócz dołożenia pół roku temu 512MB
RAM nic mu jakoś nie jest...
> Składak poskładany w sklepie z byle czego żeby było taniej - a jak widzę już
> płytę główną m-ki Asrock, to mogę się domyślać jakości reszty komponentów,

Asrock wypuścił ostatnio parę ciekawych płyt, które zbierają dość dobre
recenzje...
> kiedy podziała trzy lata, to trzeba iść do kolektury i postawić jakiś zakład
> - jak nic jesteśmy w czepku urodzeni.

Bzdura. Z głową dobrane komponenty potrafią konkurować z powodzeniem z tymi
cudownymi i niezawodnymi "firmowymi" składakami. Trzeba wiedzieć co się
robi a nie jechać na opinii że Asus i Gygabyte fajne bo kolega ma a ECS i
Asrock nie bo jak byłem w podstawówce to rodzice mi kupili komputer z
duronem i się spsuł... ;)

--
Marcin