Re: Jaki PC do 1500zl

Autor: Zbigniew Cofała <adres.w_at_stopce.pl>
Data: Tue 20 Apr 2010 - 22:34:30 MET DST

MarcinCz wrote:

> Eghmm... To była ironia....

> Tam jest akurat Gigabyte.... Ciekawe są też płyty Foxconn'a, które wkładam
> czasami do zestawów. Zgadnij komu dostarcza Foxconn swoje płyty?

Nie muszę zgadywać bo wiem. Ale nie myślisz chyba, że jak Foxconn wypuści
nowy model płyty, to IBM zaraz na drugi dzień ładuje go do swoich
komputerów? Bo pan Czesiek ze sklepu załaduje.

> Kiepski przykład.
> W pierwszym przypadku 2 karty graficzne w SLI/Crossfire i mnóstwo
> dodatkowych wentylatorów - czyżby komputer do grania? W drugim 4 dyski,
> napęd optyczny i jeszcze kieszeń, a porównujesz to do zestawów biurowych.

I co, komp do grania tak musi wyglądać? Tu masz komputer nie-biurkowy:
http://media.shinyplastic.com/prodimg/dell-xps-730-h2c-inside.jpg

> Popatrz na Lian-Li, Silverstone, Antec, Chieftec i inne które ważą trochę
> więcej niż wydmuszka.

Z chieftecami big towerami miałem do czynienia dosyć długo, drogie i nic
szczególnie rewelacyjnego jeśli chodzi o ergonomię, trzeba się nieźle
śrubokrętem namachać a i tak dostęp jest średni. Spasowanie powyżej
przeciętnej składakowej, ale i tak przy firmowym kompie jest to jak
stuningowany polonez przy audi w podstawowej wersji.

Reszta - patrząc na allegro nie powaliła mnie na kolana - chociaż jak ktoś
lubi błyszczące obudowy i kolorowe diody na wentylatorach, to pewnie będzie
wnieobwzięty. Chociaż nie mam pojęcia co taka obudowa może mieć, żeby
faktycznie warta była niespełna dwóch tysięcy (w promocji!)
http://www.allegro.pl/item1001327162_promocja_nowa_lian_li_pc_x2000w_z_oknem_lian_li.html
To niebieskie to pewnie odblaski z BluRay-a? ;)

--
Zbigniew[at]Cofala[dot]com
http://turox.pl