Re: Jaki PC do 1500zl

Autor: Zbigniew Cofała <adres.w_at_stopce.pl>
Data: Mon 19 Apr 2010 - 20:28:28 MET DST

Budzik wrote:

> Użytkownik Zbigniew Cofała adres.w@stopce.pl ...

> o tym, ze nie powinny działac np. 3 lata x 24h/dobe bedac zwykłymi
> składakami a nie frmowymi dellami.

Składak poskładany samemu przez kogoś kto się zna - może działać i 3 lata.
Składak poskładany w sklepie z byle czego żeby było taniej - a jak widzę już
płytę główną m-ki Asrock, to mogę się domyślać jakości reszty komponentów,
kiedy podziała trzy lata, to trzeba iść do kolektury i postawić jakiś zakład
- jak nic jesteśmy w czepku urodzeni.

BTW - kupiłem kilka miesięcy temu poleasingowego IBM-a na serwer -
wymieniłem jedynie dysk, na dwa większe w RAID-ie - i dupa. Kto by pomyślał
że można spieprzyć coś tak normalnego jak twardy dysk, a firmie Western
Digital się udało:
http://lists.mandriva.com/bugs/2010-03/msg01106.php

W tym tygodniu będę wymieniał te dwa gówna na jakieś normalne dyski.

--
Zbigniew[at]Cofala[dot]com
http://turox.pl