Re: Boot loader

Autor: Payol <payolsmietnik_at_googlemail.com>
Data: Tue 20 Apr 2010 - 10:21:35 MET DST

On 19 Apr, 22:12, "Remek" <rem...@tlen.pl> wrote:

> Zawsze mnie zastanawia ta skłonność grupowiczów do wróżbiarstwa. Raczej,
> może tak, a może inaczej... Czy tak trudno wziąć w rękę miernik i stwierdzić
> czy napięcia są cały czas w normie?
>
> Remek

No tak, a jak cie boli nerka to wyciagasz sobie strzykawke i walisz 10
zastrzykow domiesniowych? Wez pod uwage fakt, ze nie wszyscy w domu
maja miernik, i nie kazdego kreci sprawdzanie napiecia zwlaszcza gdy
nie wiedza nawet jak sie do tego zabrac. Jeden lubi latawce drugi lubi
dlubac w nosie - od takie zycie. Jak widac kolega swoimy wrozbami
bardzo pomogl wiec raczej maly samoboj z twojej strony.

peace
payol
http://www.touchtheworld.blox.pl