Re: Jaki PC do 1500zl

Autor: Zbigniew Cofała <adres.w_at_stopce.pl>
Data: Tue 20 Apr 2010 - 10:01:03 MET DST

MarcinCz wrote:

> Złożyłem teściowej 4 lat temu peceta i oprócz dołożenia pół roku temu
> 512MB RAM nic mu jakoś nie jest...

Próbka kontrolna: 1 sztuka. Niesłychane.

> Asrock wypuścił ostatnio parę ciekawych płyt, które zbierają dość dobre
> recenzje...

Recenzje srecenzje. W dzisiejszych czasach 90 procent recenzji czegokolwiek
komputerowego z prasy czy internetu nadaje się do spuszczenia w toalecie. W
gazetach chwalą tych producentów którzy kupią reklamę, a w necie każdy
chwali to co sam ma.

> Bzdura. Z głową dobrane komponenty potrafią konkurować z powodzeniem z
> tymi cudownymi i niezawodnymi "firmowymi" składakami.

Piszesz "bzdura" a potem powtarzasz za mną co sam napisałem - przeczytaj
pierwsze zdanie w tym poście. A firmowe komputery nie są "cudowne i
niezawodne", firmowe komputery są _przetestowane_. Serwis to dodatkowa
robota, która kosztuje dużo, dlatego duże firmy dbają o jakość bo bardziej
im się opłaca wydać dodatkowych 5 dolarów od sztuki na testy, niż potem
bulić za naprawy gwarancyjne. Firma "Czesio i Grzesio" sprzedaje dziesięć
komputerów w miesiącu to nie ma problemu jak im połowa wróci.

> Trzeba wiedzieć co
> się robi a nie jechać na opinii że Asus i Gygabyte fajne bo kolega ma a
> ECS i Asrock nie bo jak byłem w podstawówce to rodzice mi kupili komputer
> z duronem i się spsuł... ;)

Jak chodziłem do podstawówki, to jedyne komputery z jakimi mieliśmy
styczność (nie licząc kalkulatorków), to takie:
http://bi.gazeta.pl/im/1/7263/z7263201O.jpg :)

--
Zbigniew[at]Cofala[dot]com
http://turox.pl - solidny hosting dla wymagających