Re: Podział łącza niewidoczny dla providera?

Autor: Netx <nospam_at_gazeta.pl>
Data: Sat 17 Apr 2010 - 21:47:38 MET DST

W dniu 2010-04-16 23:16, Kuba pisze:
> Może klasycznie, Linksys WRT54GL + Tomato?

Dziękuję za odpowiedzi. Mam jeszcze takie pytanie: czy do
portu WAN tego rutera Linksys WRT54GL będzie można podłączyć
skrętkę z HUBa, nieskrosowaną, którą dostaję internet? Pytam
bo w instrukcji tego rutera/access pointa, którą właśnie
ściągnąłem z sieci, jest mowa o bezpośrednim podłączeniu
portu WAN rutera z modemem, a u mnie modem jest podpięty do
HUBa. Dopiero z HUBa dostaję Internet skrętką do komputera w
miejsce którego podłączyć chcę ruter i rozdzielić internet
radiowo i po RJ45.
Dwa inne komputery są podłączone też do HUBa i nie chcę ich
odpinać ani ingerować w miejscu gdzie jest HUB i modem.
Internet z kablówki Aster.