Re: Podział łącza niewidoczny dla providera?

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sun 18 Apr 2010 - 14:29:17 MET DST

Dnia 17.4.2010, Netx napisa³(a):

> Dziêkujê za odpowiedzi. Mam jeszcze takie pytanie: czy do
> portu WAN tego rutera Linksys WRT54GL bêdzie mo¿na pod³±czyæ
> skrêtkê z HUBa, nieskrosowan±, któr± dostajê internet? Pytam
> bo w instrukcji tego rutera/access pointa, któr± w³a¶nie
> ¶ci±gn±³em z sieci, jest mowa o bezpo¶rednim pod³±czeniu
> portu WAN rutera z modemem, a u mnie modem jest podpiêty do
> HUBa. Dopiero z HUBa dostajê Internet skrêtk± do komputera w
> miejsce którego pod³±czyæ chcê ruter i rozdzieliæ internet
> radiowo i po RJ45.
> Dwa inne komputery s± pod³±czone te¿ do HUBa i nie chcê ich
> [...]

A w jaki sposób masz przydzielane pasmo?
Je¶li p³acisz tylko za ilo¶æ pod³±czonych komputerów a nie za osobne pasmo
dla nich to IMO najlepiej pod³±czyæ wszystko za routerem i p³aciæ za jedno
pod³±czone urz±dzenie - router.
Je¶li p³acisz za pasmo dla ka¿dego wpiêtego urz±dzenia z osoba to mo¿esz
pod³±czyæ tak jak to opisa³e¶ (wtedy ma to sens, bo inaczej przep³acasz).

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/ http://polish.spampoison.com/