Re: Pamięci flash w "czarnych skrzynkach"

Autor: zielony bazyliszek <bazyliszekzielony_at_amorki.pl>
Data: Thu 15 Apr 2010 - 23:52:57 MET DST

Użytkownik Konrad Kosmowski napisał:
> ** Piotr M <xx@xx.xx> wrote:
>
> Z góry napiszę - nie mam zielonego pojęcia co jest montowane w czarnych
> skrzynkach...

> Niekoniecznie.
>
> Może np. zostać uszkodzony sam kontroler, a kości pamięci będą nieruszone -
> wtedy wystarczy wymienić kontroler co jest banalne. Baaa można w sumie nawet
> tak to projektować, że o kontroler się w ogóle nie martwimy.
>
> Może zostać uszkodzona tylko część kości, a z pozostałych bez problemu da się
> odczytać dane (i nie jest to jakaś skomplikowana operacja wymagająca
> [...]

A co z dzialaniem silnych pol magnetycznych? PRzeciazenia to jedno, ale
wyindukowanie pradu moze sprawić ze drobny element szlag trafi. A tasma
troche sie rozmagnesuje, ale to analogowy zapis (no chyba analogowy) i
gestosc zapisu informacji znacznie mniejsza. Wiec najwyzej sie troche
jakosc pogorszy.