Re: Jaki dysk EIDE?

Autor: WiesłaW <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Thu 15 Apr 2010 - 22:51:35 MET DST

Dnia 15-04-2010 o 22:03 Ewa napisała na pl.comp.pecet:

> Są tam 2 SATA, ale nigdy nie były używane. W zestawie nie ma kabelków
> SATA. Można je oczywiście dokupić, ale ich brak może być symptomatyczny.
> Dyski SATA są droższe. Komputer jest stary i nie należy zakładać jego
> długiej pracy. Ten dysk jest niezbędny

Dyski SATA są droższe? Cennik z pierwszego lepszego sklepu:
http://www.proline.pl/sklep.php?p=SAM+50+16+HD502HJ
http://www.proline.pl/sklep.php?p=WD+WD5000AAKB

Może ja czegoś nie rozumiem, ale co ma do rzeczy, że komputer stary?
Przecież nowszy dysk można z powodzeniem wykorzystać w nowym.
Uważam, że jeżeli jest taka możliwość - wygląda na to, że płyta posiada
zintegrowany kontroler SATA - należy to wykorzystać, a nie pakować się
w przestarzałą technologię. Kupić odpowiednie kabelki i jechać :)
PS Co znaczy zdanie "ich brak może być symptomatyczny"?

--
WiesłaW
Opera Mail