Re: ASUS 1201N, Win7 i problem z powrotem ze stanu wstrzymania

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Mon 12 Apr 2010 - 14:03:31 MET DST

Proces GAD Zombie <gad@USUN.gad.USUN.art.pl> zwrócił błąd:

> Dzwonilem do ASUSa dzis rano i poinformowano mnie, ze ta funkcja w
> Windowsie czesto zle dziala i np. nie wybudzane sa twarde dyski, wiec
> najlepiej w ogole wylaczyc w Windowsie usypianie. Dostalem tez
> zaleecenie, zeby zupgradowac bios w komputerze, to moze sie poprawi.
> Bede probowal i zobaczymy :) Aczkolwiek metoda z wylaczaniem tego, co
> stwarza problemy, wydaje mi sie... nienajlepsza.

Problemy z wybudzaniem to się ciągną od Visty, i czasami ja też je mam.
Tak samo jak i z zasypianiem. Najbardziej mnie irytują jeśli jakieś
urządzenie się nie najlepiej odpali po obudzeniu, częściowo działa (u
mnie zwykle klawiatura, czasem dźwiękówka). Najpewniej winne są stery
urządzenia, ale jakoś nie widzę aby na przestrzeni lat ulegało to
poprawie. Zbiegiem okoliczności płyta główna i karta dźwiękowa, a także
jedna z grafik to u mnie Asusy, także na innych kompach z problemami coś
asusa zawsze siedzi, wyjątek to notebook HP.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8