Re: ASUS 1201N, Win7 i problem z powrotem ze stanu wstrzymania

Autor: GAD Zombie <gad_at_USUN.gad.USUN.art.pl>
Data: Mon 12 Apr 2010 - 08:53:19 MET DST

W dniu 2010-04-11 17:53, GAD Zombie pisze:
> W poniedzialek bede dzwonil do serwisu ASUSa, ale na razie pytam na
> grupie, bo moze ktos juz sie z tym spotkal.

Dzwonilem do ASUSa dzis rano i poinformowano mnie, ze ta funkcja w
Windowsie czesto zle dziala i np. nie wybudzane sa twarde dyski, wiec
najlepiej w ogole wylaczyc w Windowsie usypianie. Dostalem tez
zaleecenie, zeby zupgradowac bios w komputerze, to moze sie poprawi.
Bede probowal i zobaczymy :) Aczkolwiek metoda z wylaczaniem tego, co
stwarza problemy, wydaje mi sie... nienajlepsza.

pozdrawiam

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/