Re: ASUS 1201N, Win7 i problem z powrotem ze stanu wstrzymania

Autor: Michał Bień <mbien_at_invalid.pl>
Data: Mon 12 Apr 2010 - 18:33:29 MET DST

W dniu 2010-04-12 14:03, Saiko Kila pisze:
> Proces GAD Zombie<gad@USUN.gad.USUN.art.pl> zwrócił błąd:

> Problemy z wybudzaniem to się ciągną od Visty, i czasami ja też je mam.
> Tak samo jak i z zasypianiem. Najbardziej mnie irytują jeśli jakieś
> urządzenie się nie najlepiej odpali po obudzeniu, częściowo działa (u
> mnie zwykle klawiatura, czasem dźwiękówka).

        U mnie z kolei najczęściej znika po wybudzeniu wielofunkcyjny czytnik
kart (na usb, montowany w miejsce FDD) oraz podłaczony pod dodatkowy
port USB w tym czytniku mały kontroler bluetooth.

> Najpewniej winne są stery urządzenia,

        No nie wiem. Może też coś z zasilaniem i samym OSem - urządzenia
podłączone pod USB na płycie lutowane (z tyłu obudowy) zawsze poprawnie
się wybudzają, w tym TE SAME pendrive co w feralnym czytniku. A
przypominam, że sterownik USB w southbridge jest ten sam dla portów z
tyłu i na kablach z przodu obudowy.

> ale jakoś nie widzę aby na przestrzeni lat ulegało to poprawie.

        Nie nastraja to zbyt optymistycznie. Zresztą mam wrażenie, że Win7 HP
Retail stwarza (o ironio!) znacznie większe problemy z kompatybilnością,
niż Win7 RC i beta - choćby Audigy czy sprawiający notoryczne problemy
(zamierający na bałym ekranie na dobre 5 minut, potem już działa OK) Lex
od WK. Pod Win7 RC i beta zawsze działał OK od razu.

> Zbiegiem okoliczności płyta główna i karta dźwiękowa, a także
> jedna z grafik to u mnie Asusy, także na innych kompach z problemami coś
> asusa zawsze siedzi, wyjątek to notebook HP.

        Hmm, u mnie mobo i R4850 asusowe...

/MB