Re: Jaki kontroler SATA?

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Mon 12 Apr 2010 - 14:14:07 MET DST

***Einstein*** pisze:

> startowym. Oczywiście jako drugi dysk działało toto świetnie. Zakupiłem
> więc taka przejścówkę do jakiej podałeś link i wszytsko śmiga. Przy

Czyli z tego co zrozumiałem, w przypadku kiedy podpięty dysk ma być
startowym powinienem wziąć tą tanią przejściówkę - zgadza się?
Czy ona zapewni pełny transfer dla kanału IDE czy w jakiś sposób go
zdławi (chodzi mi o to, czy taki dysk SATA nie będzie miał spowolnionego
transferu i czasu dostępu)?

Pzdr, OMSON