Re: problem z grafika

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Thu 08 Apr 2010 - 19:39:24 MET DST

W dniu 2010-04-07 23:47, michu pisze:
> W morde co rok mi sie srednio jaraja karty graficzne, oby nie kolejna
> karta i kolejne 300-400 euro w plecy :(
A czyścisz ty czasem układ chłodzenia? Bo może po prostu po tym roku
masz zapchany i się przegrzewa - zapchane kanaliki (w większości
obecnych kart z chłodzeniem "tunelowym") mogą powodować miejscowe
przegrzewanie (np układu zasilania lub pamięci) pomimo braku pomiaru
zwiększonej temperatury (w innym miejscu radiatora). Wynika to z tego,
że wentylator ciśnie ogromne ilości powietrza (z kurzem itp) i zapycha
drobne szparki w radiatorze nierĂłwnomiernie (np zaczyna od gĂłry)