Re: problem z grafika

Autor: michu <michu1982_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 09 Apr 2010 - 04:40:06 MET DST

W dniu 2010-04-08 18:39, BartekK pisze:
> A czyścisz ty czasem układ chłodzenia? Bo może po prostu po tym roku
> masz zapchany i się przegrzewa - zapchane kanaliki (w większości
> obecnych kart z chłodzeniem "tunelowym") mogą powodować miejscowe
> przegrzewanie (np układu zasilania lub pamięci) pomimo braku pomiaru
> zwiększonej temperatury (w innym miejscu radiatora). Wynika to z tego,
> że wentylator ciśnie ogromne ilości powietrza (z kurzem itp) i zapycha
> drobne szparki w radiatorze nierĂłwnomiernie (np zaczyna od gĂłry)

Co jakis czas wyciagam grafe z kompa i wydmuchuje kurz z chlodzenia,
poza tym ten r4870 ma fajna opcje - w kilka minut po uruchomieniu
windowsa wentylator wchodzi na kilka sekund na maksymalne obroty i
wydmuchuje nagromadzony syf, dzieki temu kurz sie nie gromadzi tak
szybko jak w kartach ktore mialem wczesniej.
michu