Problem z atramentem w drukarce - pomocy!

Autor: Wahine <W_at_ahine.pl>
Data: Thu 08 Apr 2010 - 19:43:47 MET DST

Witam!

Mam drukarkę Canon iP4300. Używam do niej
zamienników wkładów z tuszem z głowicą.

Ostatnio podejrzanie szybko zużywały się tusze
kolorowe i czarny, ten cienki. Pokazywało to
okienko pojawiające się przy starcie drukowania.

Zajrzałam żeby sprawdzić poziom i okazuje się,
że nie mogę tego zrobić w przypadku pojemnika
PGI-5B (tego grubego) ponieważ pomiędzy tym
skrzydełkiem, które się dociska przy wyjmowaniu
a samym pojemnikiem jest coś w rodzaju czarnego
bolca, który nie pozwala na dociśnięcie tego
skrzydełka.

Zakładam, że ten pojemnik i tak jest pusty, więc
mogę dopuścić jego zniszczenie, ale jak go wyjąć
nie niszcząc drukarki?

Co z tym zrobić? Bardzo proszę pomóżcie.

Pozdrawiam