problem z grafika

Autor: michu <michu1982_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 07 Apr 2010 - 23:47:52 MET DST

Napisalem wczoraj ponizszego posta na p.r.g.k, ale nie ma odpowiedzi,
moze tu ktos pomoze:

Cos mi sie posypalo z grafika we wiedzminie, mam sieczke w postaci
blednych trojkatow, kaszana kompletna. Pomaga calkowite wylaczenie
wyswietlania trawy w opcjach, stery najnowsze. Na probe wlaczylem
stalkera i fallouta 3 - w tych grach grafa jest spoko.
Czy to mozliwe zeby sie k graficzna zjarala w taki sposob ze tylko w
jednej grze sa bledy czy to raczej jakis bug wiedzmina (wczytywalem savy
z wczesniejszych lokacji gdzie grafa byla OK - teraz tez sie kaszani).
Czym mozna przetestowac karte pod wzgledem poprawnosci dzialania
shaderow (bo to chyba one generuja trawe)?
W morde co rok mi sie srednio jaraja karty graficzne, oby nie kolejna
karta i kolejne 300-400 euro w plecy :(
thx za pomoc
michu