Re: problem z grafika

Autor: MatJK <matjed_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Thu 08 Apr 2010 - 10:45:35 MET DST

michu <michu1982@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Napisalem wczoraj ponizszego posta na p.r.g.k, ale nie ma odpowiedzi,
> moze tu ktos pomoze:
>
> Cos mi sie posypalo z grafika we wiedzminie, mam sieczke w postaci
> blednych trojkatow, kaszana kompletna. Pomaga calkowite wylaczenie
> wyswietlania trawy w opcjach, stery najnowsze. Na probe wlaczylem
> stalkera i fallouta 3 - w tych grach grafa jest spoko.
> Czy to mozliwe zeby sie k graficzna zjarala w taki sposob ze tylko w
> jednej grze sa bledy czy to raczej jakis bug wiedzmina (wczytywalem savy
> z wczesniejszych lokacji gdzie grafa byla OK - teraz tez sie kaszani).
> [...]

Same z siebie się nie "jarają". Mógłbyś wspomnieć coś o zasilaczu, który
zasila cały zestaw. Wypadało by też sprawdzić temperaturę karty jeśli to
możliwe. Przede wszystkim brakuje informacji o samej karcie graficznej.
Jest taki fajny soft do testowania komputera, zwie się PC-CHECK. Poszukaj np.
wersji dyskietkowej i uruchom. Posiada on możliwość przetestowania karty
graficznej - wskaże ew. uszkodzenie.