Re: dziwny problem z radeonem hd4850 (dlugie)

Autor: MatJK <matjed_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Thu 08 Apr 2010 - 10:54:20 MET DST

marecki <marecki@no-spam.pl> napisał(a):

> Witam,
>
> Mam jakis dziwny problem z karta graficzna.
> Caly zestaw wyglada tak:
> Intel Q6600, MSI P45-NEO3-FR, 8GB RAM (4x2GB), zasilacz OCZ600W, Palit
> HD4850 512MB, 3xHDD 750GB, Vista x64 ultimate (zwany dalej zestaw1). Nic
nie
> podkrecane.
> Przez 1,5 roku dzialalo ok. Zaczelo sie od bluescreenow w losowym czasie
> (najczesciej atikmdag.sys) po pewnym czasie praktycznie zaraz po
zalogowaniu
> sie zaczal sie system resetowac. W trybie awaryjnym natomiast dzialalo ok.
> [...]
Czy w momencie, gdy monitor pozostawał "czarny" słyszałeś standardowy beep po
uruchomieniu?
Coś mi podpowiada, że krzaczyć mogą moduły pamięci (4x 2GB), a więc proponuję
od wykonania testu w programie Memtest - każdy moduł osobno, następnie
wszystkie razem. Po uruchomieniu Memtest C, następnie 2,3,3,3