Re: Karta graficzna z pasywnym ch³odzeniem

Autor: Remek <remciu_at_tlen.pl>
Data: Sun 04 Apr 2010 - 20:38:24 MET DST

U¿ytkownik "OMSON" napisa³:

> Sam przyznaj, ¿e Twoja propozycja (ewentualnie) by³aby dobra przy
> za³o¿eniu, ¿e p³yta posiada z³±cze AGP (a tego nikt nie wie). Dlatego
> pewno¶æ siebie, z jaka wyra¿asz swoj± opinie w tej sprawie, jest daleka od
> rzeczowej dyskusji. :)

Podana karta to tylko przyk³ad. I nie chodzi o szczegó³y, ale o zasadê
rz±dz±c± rynkiem PC, która mnie wkurza. Jest to w±¿ z¿eraj±cy w³asny ogon i
chcia³bym czasem to ludziom u¶wiadomiæ. Teraz wygl±da to najogólniej rzecz
ujmuj±c tak:

System + FireFox + aplikacje biurowe

     95% 5%

Tak wygl±da mniej wiêcej zapotrzebowanie na zasoby. Tak, ¿e w sumie mo¿na
powiedzieæ, ¿e wszyscy maj± racjê bo w obecnych realiach sprzêt musi mieæ
moc obliczeniow± wystareczaj±c± na w³asne potrzeby i ma³y zapas na aplikacje
u¿ytkowe.

Remek