Re: Karta graficzna z pasywnym ch³odzeniem

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Thu 01 Apr 2010 - 09:15:09 MET DST

Remek pisze:

> Tak odbierasz próbê konkretu? Spojrzyj na to dok³adniej. Autor pisze, ¿e
> karta ma s³u¿yæ do okreslonych celów. Mo¿e je ¼le sformu³owa³? Mo¿e moje
> prowokacje spowoduj± u¶cislenie i urealnienie kryteriów?

Byæ mo¿e zamiary masz dobre ale uszczypliwe ich wyra¿anie nie przysparza
Ci entuzjastów... ;)

> Czasami tak mi siê wydaje rzeczywi¶cie. Jest to moja subiektywna ocena
> spo³eczñstwa, które g³osuje na kandydata do urzêdu prezydenckiego
> reprezentuj±cego zero intelektu i zero morale. I w wielu okolicznosciach
> niestety to siê potwierdza. Nie oznacza to wcale wrzucania wszystkich do
> jednego wora. Poczytaj grupê o Windows98, czy WIndows XP, na której
> wypowiadaj± sie bardzo konkretni i kulturalni fachowcy. Poka¿ mi choæ
> jeden mój post, który by by³ niew³a¶ciwy w stosunku do nich. Jak Kuba
> Bogu tak Bóg Kubie.

A mnie kto¶ powiedzia³ niedawno, ¿e moja asertywno¶æ ma irytuj±cy
charakter, który nie ka¿demu siê podoba... po zastanowieniu, przyzna³em
mu racjê. :)

> Moja teza (prawdziwa), ¿e do prac biurowych wystarcza karta 8 MB
> wywo³uje lawinê uszczypliwych, debilnych uwag zamiast rzeczowej dyskusji.

Sam przyznaj, ¿e Twoja propozycja (ewentualnie) by³aby dobra przy
za³o¿eniu, ¿e p³yta posiada z³±cze AGP (a tego nikt nie wie). Dlatego
pewno¶æ siebie, z jaka wyra¿asz swoj± opinie w tej sprawie, jest daleka
od rzeczowej dyskusji. :)

Pzdr, OMSON