Re: Wyjscie ze stanu wstrzymania tylko z powera

Autor: Michał Bień <mbien_at_invalid.pl>
Data: Sun 04 Apr 2010 - 20:04:36 MET DST

W dniu 2010-04-04 00:46, Andrzej Libiszewski pisze:

> A wyłączenie we właściwościach urządzenia "zezwalaj temu urzędzeniu na
> wznawianie pracy komputera" nie działa?

        DziaÅ‚a, ale z oczywistych powodów nie jest to niezależne od OSa.
Wolałbym rozwiązanie sprzętowo-programowe w biosie niezależne od OS.

> Nie wiem. U mnie działa to jak należy (na innych komputerach z którymi mam
> do czynienia również), więc błąd może wynikać z jakichś problemów
> sprzętowych.

        U mnie też, ale POD WARUNKIEM że wyÅ‚Ä…czona jest możliwość wybudzania z
klawiatury i myszy i zostaje tylko power. Wtedy działa OK. Być może Win7
idzie w maliny i głupieje, bo są podłączone 2 klawiatury
- jedna (podstawowa) PS/2, druga bezprzewodowa z kontrolerem USB
widziana razem z myszkÄ… jako HID.

Zresztą z polską wersją Win7 HP 32bit są różne dziwne jazdy - angielska
Win7 RC Ultimate działała o wiele lepiej. Na tej polskiej np: dużo
częściej zdarza się, że progrtamy czasem (nie zawsze w tych samych
okolicznościach) przestają odpowiadać i wyświetlają tylko biały ekran -
albo "odżywają po kilku minutach", albo trzeba je definitywnie ubić.
Druga sprawa - SB Audigy ma sterowniki tylko dla Visty (6.0) - czy te
z WU czy niezaleznie pobrane od Creative. I co ciekawe - o ile pod Win7
RC bardzo ładnie działało dyskretne 5.1 na głośnikach, to pod finalną
Win7 HP PL działa CZASAMI - raz działa OK niezależnie wszystkie 6, raz
wszystkie dżwięki odtwarza tylko para przednia - również te przeznaczone
dla pary tylnej, subwoofera i głośnika centralnego. BEZ ŻADNYCH ZMIAN -
WTF?

/MB