Re: Wyjscie ze stanu wstrzymania tylko z powera

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta.usunto.pl>
Data: Sun 04 Apr 2010 - 00:46:40 MET DST

Dnia Sun, 04 Apr 2010 00:12:28 +0200, Michał Bień napisał(a):

> Myślisz że zadający pytanie tego nie wie? Bez żartów.
> Też swego czasu szukałem w biosie Asusa M4A77TD PRO i lipa - nie ma
> tak prostej funkcji jak w płytach Epoxa (RIP) dobre 6 lat temu.
> Ba - jest lepsza sprawa. O ile usypianie hybrydowe na współczesnych
> płytach i Win7 jest IMHO świetnym rozwiązaniem, to już szczegóły
> wykonania nie za bardzo. Za cholerę nie mogę tego ustawić by przypadkowo
> się nie włączało za poruszeniem myszki, co ciekawe

A wyłączenie we właściwościach urządzenia "zezwalaj temu urzędzeniu na
wznawianie pracy komputera" nie działa?

> o ile wybudzi się z klawiatury/myszy w 10/10 jest OK, jeśli zapomnę
> (po kilkunastu godzinach zdarza siÄ™) i nacisnÄ™ "power" na obudowie, to
> Win7 się budzi, ale pozostaje z czarnym ekranem, choć caps lock itp.
> działa. WTF? Czekać na SP1?

Nie wiem. U mnie działa to jak należy (na innych komputerach z którymi mam
do czynienia również), więc błąd może wynikać z jakichś problemów
sprzętowych.

"A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
							Alvy Singer