Re: K7S5A - bateria

Autor: Michal <fred4u_at_wywal.wp.pl>
Data: Tue 23 Mar 2010 - 21:34:18 MET

> Zgryźliwe uwagi? To gówniarstwo dzieci neostrady nie poparte wiedzą o
> faktach. Na Allegro płyty pod PIII z procesorem 933 MHz chodzą po 5,- zł
> (porównywalne w klasie, np. FSB 133 i obsługa DDR), natomiast ta ECS-ka
> kosztuje 60 - 100,- zł i znajduje natychmiast nabywców. O czym to
> świadczy? Nie ma co porównywać jakichś drogich, wysokiej klasy płyt z
> budżetową platformą.

No popatrz.. Na moim Allegro nie przekraczają te ECSy nie przekraczają
30zł.. Nie chodzi tu tylko o budżetowość platformy (sam chipset SIS735
okazał się w praktyce lepszy niż najpopularniejsze wówczas VIA KT133 i
KT266/A) tylko o badziewne wykonanie płyty Elitegroup..

> Kilkamnaście lat naprawiam telewizory i poradzę sobie. Jeśli będę miał
> potrzebę kupna czegokolwiek, to będę umiał sam podjąć decyzję. Inną
> płytę pod tę platformę? Przykład?
Zmieniłem ją na inną budżetówkę, K7S8X (Asrock) i wszelkie problemy jak
ręką odjął. Obecnie z powodu różnicy w cenie między ówczesną platformą
budżetową a topową nie przekraczającą kosztów wysyłki poszukłabym
jakiegoś Asusa na nForce.

Pozdr.,
Michał