Re: K7S5A - bateria

Autor: Remek <bajer_at_tlen.pl>
Data: Tue 23 Mar 2010 - 04:10:26 MET

Użytkownik "Michal" napisał:

> Tak czy siak sama płyta nie była najwyższych lotów...

 A kto mówi o najwyższych lotach? W swojej klasie po pierwszych nieudanych
egzemplarzach i zmianie producenta PCB zbierała same pochwały. W czasie, gdy
ją kupowałem, w podobnej cenie królowały zestawy pod PIII. Moja K7S5A z
Athlonem 1,1 zostawia ich w tyle o kilkanaście długości. Mam trzy płyty pod
PIV i też są gorsze. Jako jedyna obsługuje pamięci serwerowe ECC.

> stąd "zgryźliwe" uwagi.

Zgryźliwe uwagi? To gówniarstwo dzieci neostrady nie poparte wiedzą o
faktach. Na Allegro płyty pod PIII z procesorem 933 MHz chodzą po 5,- zł
(porównywalne w klasie, np. FSB 133 i obsługa DDR), natomiast ta ECS-ka
kosztuje 60 - 100,- zł i znajduje natychmiast nabywców. O czym to świadczy?
Nie ma co porównywać jakichś drogich, wysokiej klasy płyt z budżetową
platformą.

> Jeżeli dasz radę, moduj. Jeżeli miałbyś komuś za przeróbkę płacić, kup
> inną płytę pod tą platformę.

Kilkamnaście lat naprawiam telewizory i poradzę sobie. Jeśli będę miał
potrzebę kupna czegokolwiek, to będę umiał sam podjąć decyzję. Inną płytę
pod tę platformę? Przykład?

Remek