Re: Jak się zabezpieczyć przed podsłuchem?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Tue 16 Mar 2010 - 21:28:38 MET

W dniu 2010-03-23 17:43, Maciek pisze:
> Bezpieczeństwo dla mnie nie jest debilne. Debilne jest wyszukiwanie sobie
> nieistniejących problemów.

Pacz pan, trzy razy cytowałem to nieistnienie, więc zacytuję czwarty:
http://www.idg.pl/news/356178/USA.szkola.podgladala.ucznia.w.domu.za.pomoca.laptopa.html

> Ty przypominasz mi gościa z jakiegoś filmu,
> który chodził w durszlaku na głowie, żeby kosmici nie podsłuchiwali jego
> myśli.

Kogo pan mi przypomina, nie będę pisał, bo może czytają małe dzieci.

> Przyzwyczajony jestem do tego, że mój komputer wykonuje tylko moje polecenia
> i podejrzenia, ze kamera mogłaby służyć komuś innemu, jest pomysłem z
> amerykańskiej bulwarówki.

Więc proszę sobie dalej trwać w tym złudnym przeświadczeniu, tylko
epitety proszę zachować dla siebie.

> Nie muszę się obawiać, między innymi dlatego, ze
> rzadko używam Windows.

Windows ma tu niewiele do rzeczy, poza tym, argumenty użytkowników
niszowych rozwiązań nie są głosem w dyskusji, bo nie rozwiązują
istniejącego problemu zwolenników bardziej powszechnych rozwiązań. Być
może Pana freesco nie stwarza takiego zagrożenia, jednak nie
usprawiedliwia to Pana słów, jakie wysunął Pan pod moim adresem.

--
Przemysław Adam Śmiejek