Re: Jak się zabezpieczyć przed podsłuchem?

Autor: RyAn <rysiek_at_konto.pl>
Data: Wed 24 Mar 2010 - 00:28:57 MET

> W dniu 2010-03-23 17:43, Maciek pisze:
[...]
> Pacz pan, trzy razy cytowałem to nieistnienie, więc zacytuję czwarty:
> http://www.idg.pl/news/356178/USA.szkola.podgladala.ucznia.w.domu.za.pomoca.laptopa.html

Cytowałeś coś czego nie przeczytałeś głośno, powoli i ze zrozumieniem.
Dostał komputer z zainstalowanym programem do tego celu.
Trollujesz uparcie aby Twoje na wierzchu było.
Zrobię Ci przyjemność. Podsłuchiwanie groźne jest jak cholera. Notebooki
? Powinni tego
zakazać.
A jak się zabezpieczyc ? MILCZEĆ.

--