Modem huawei e1752

Autor: Andrew <endi(USUN)_at_onet.eu>
Data: Tue 23 Mar 2010 - 21:27:59 MET

Witam
Kupiłem modem Huawei E1754 i mam problem z zainstalowaniem go na komputerze
z systemem Windows 2000 Sp4.
W specyfikacji jest informacja, że modem instaluje się na w/w systemie.
Udałem się nawet po pomoc do sklepu w którym zakupiłem modem i informatyk
wgrał mi sterowniki modemu do Win 2k, niestety w dalszym ciągu nie udaje mi
się zainstalować modem. Próbowałem nawet zainstalować do "ręcznie" czyli
Panel sterowania - Dodaj sprzęt - Dodaj nowe urządzenie - Zainstaluj sprzęt,
który wybiorę ręcznie - Modemy a następnie wskazanie Folderu w którym
znajdują się sterowniki do modemu i po wybraniu pliku i zatwierdzeniu OK w
oknie nie ma urządzenia. Jaka może być przyczyna że Win 2000 nie rozpoznaje
modemu?
Sformatowałem dysk i zainstalowałem na próbę Win xp i modem jest
automatycznie rozpoznawany i poprawnie instalowane są sterowniki. Modem
działa. Jednak na tym komputerze musi być Windows 2000 ponieważ mam na niego
licencję, nie chcę ponosić dodatkowych kosztów na zakup nowej licencji.
Bardzo proszę o pomoc
Andrzej