Re: K7S5A - bateria

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Tue 23 Mar 2010 - 09:13:20 MET

Dnia Tue, 23 Mar 2010 04:10:26 +0100, Remek napisał(a):

> natomiast ta ECS-ka
> kosztuje 60 - 100,- zł i znajduje natychmiast nabywców. O czym to świadczy?

O tym że głupich nie sieja a sami rosną :) Należysz do tych szczęśliwców
których było mniej wiecej 1/10 do 1/100 pośród userów tej płyty któremu
płyta chodziła. No ale wreszcie przestała i skwapliwie to wykorzystaj. Na
Allegro:
1. K7S5A chodzą i po 15 zł i nie znajdują nabywców. A popatrz tylko ile ich
jest :)
2. Jak już któraś wystawiona to z prockiem 100MHz lub zapewnieniem
sprzedawcy że z takim chodziła bez kłopotów.
3. Jak już kupisz to się okazuje że płyta niestety ale na 100 ma okres
między utratą biosu rzędu miesiąca a na 133 albo w ogóle nie chodzi albo ma
ten okres rzędu dni.
4. Na Allegro trafiają wyłącznie felerne płyty, najczęściej kiedy delikwent
postanowił zmienić procek na szybszy. Te co są OK nie są sprzedawane.
        Wiem co mówię bo sam kilka lat miałem kompa z tą płytą (do dziś mam na
dysku kolekcję biosów) i potem kilka składałem na niej. Ale od kiedy procki
133 staniały znacznie, nawet na to badziewie nie spojrzę choćby darmo
dawali. Wolę PCchipsa z KT266A za 25zł. No i oczywiście nie znajdziesz
nigdzie podanej metody naprawy tej twojej niesprawności. Ale wierzyć nie
musisz, sprawdź sam :)

> Inną płytę pod tę platformę? Przykład?
Np. wczoraj kupiłem Solteka SL-75DRV5+ z prockiem, chłodzeniem i 10-dniową
gwarancją rozruchową za 19,5zł plus przesyłka.

--
Jacek