Re: K7S5A - bateria

Autor: Michal <fred4u_at_wywal.wp.pl>
Data: Mon 22 Mar 2010 - 22:37:01 MET

> Zresztą ja nie pytam co zrobić z płytą. Mnie wystarcza. Nie stać mnie na
> nowe wydatki prowokowane przez coraz bardziej zasobożerne systemy, czy
> programy. Zresztą kilka innych płyt mam. MS 7207, P4GV-LA i jeszcze
> jakąś Abit. Szajs, z którym są e kłopoty. Nie maja prawa nawet leżeć
> obok K7S5A.

Faktem jest że po przesiadce z KT133, ten SIS735 okazał się całkiem
przyzwoitym chipsetem. Oczywiście do czasu zasmakowania nForce...

Tak czy siak sama płyta nie była najwyższych lotów, stąd "zgryźliwe" uwagi.

Jeżeli dasz radę, moduj. Jeżeli miałbyś komuś za przeróbkę płacić, kup
inną płytę pod tą platformę.

M.