Re: K7S5A - bateria

Autor: Michal <fred4u_at_wywal.wp.pl>
Data: Mon 22 Mar 2010 - 20:37:31 MET

> Przećwiczyłem kiedyś te sztuczki (i nawet jedną którą sam wymyśliłem) i
> płyta nie zmieniła obyczajów. Ale powodzenia :) IMO lepiej spuść ją do
> śmieci, zaoszczędzisz sobie masę czasu i nerwów :)

Heh. Ja też to ćwiczyłem, do tego jeszcze robiłem Thunderbird mod'a
(wersja płyty pod Athlony XP wymagała przelutowania rezystora wewnątrz
socketa). Co to były za czasy...

Mi pomogło. Zdecydowanie nie mogę poprzeć przedpiścy. Pod żadnym pozorem
DO ŚMIECI!!! Płytę tą jak każdą elektronikę należy oddać do
specjalistycznego punktu zajmującego się recyklingiem - dbajmy o środowisko!

Pozdr.,
Michał