Re: Odzyskiwanie danych.

Autor: Mateusz <mateusz.chmurzynski_at_gmail.com>
Data: Fri 19 Mar 2010 - 10:14:32 MET

ja mam tylko nadzieję, że nie instalowałes tego całego softu na
partycji, na której masz dane do odzyskania ;-)

napisz co¶ więcej o tym pliku. Rozszerzenie to piku¶. Ja zazwyczaj
używałem r-studio albo get data back i nie było żadnych problemów.

Jeżeli chodzi o kopię partycji/dysku to może poprostu podepnij sobie
ten dysk do innego komputera, stwórz jego obraz - nero dla przykładu a
potem sobie zamontuj go przez deamona dla przykładu.