Odzyskiwanie danych.

Autor: Maurycy123 <maurycy123_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 18 Mar 2010 - 16:41:08 MET

Witam
Wiem, ze to nie dokonca odpowiednia grupa ale innej nie znalazlem.
Probuje odzyskac jeden plik z dysku. Plik zostal usuniety a na tej partycji
nie bylo nic grzebane.
Probowalem juz chyba z 15 programow. Problem jest w tym, ze plik nie ma
rozszezenia.
Dlatego zaden program go nie widzi.
Mecze wlasnie program EnCase uzywany podobno przez policje.
Ale problem jest w tym ze ni ch..a nie wiem o co w nim chodzi.
Ma ktos jakis pomysl jak odzyskac plik bez rozszezenia?
I jeszcze jedno.
Jak zrobic kopie binarna partycji aby mozna byloby grzebac na obrazie
partycji a nie na fizycznym nosniku?

Pozdrawiam.
Maurycy123.