Re: Dobry niezawieszający sie router za rozsądną cenę?

Autor: Gallus Anonimus <gallusnnms_at_na_gmailu.com>
Data: Fri 19 Mar 2010 - 09:44:15 MET

On Wed, 17 Mar 2010 01:31:57 -0700 (PDT), Oncek <cactusek@gmail.com>
wrote:

>No tak polecasz WRT54GL ale on chyba nie ma switcha gigabitowego ?
>Fritz w cenie do 200zl też go nie ma, nie ma też szybkiego wifi. A
>bramka voip jest mi do niczego nie potrzebna.

Nie znajdziesz routera z gigabitowym switchem na rynku, a na pewno
nie będzie to tanie rozwi±zanie, tylko od razu CISCO za jakie¶
kilozłotówki.

Proponuję router linksysa WRT54GL + tani switch 5 lub 8 portów
gigabitowych. Sam krzystam u siebie z takiej konfiguracji i jest git.

Je¶li chodzi o niezawodno¶ć, to router linksys na oprogramowaniu DDWRT
jest stabilniejszy niż switch d-linka. Switch zawiesił mi się 3 razy
przez 2 lata, a router tylko raz :)

Polecam switche netgear lub 3com-a.