Re: Odzyskiwanie danych.

Autor: Maurycy123 <maurycy123_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 19 Mar 2010 - 12:17:26 MET

ja mam tylko nadzieję, że nie instalowałes tego całego softu na
partycji, na której masz dane do odzyskania ;-)

To masz dobra nadzieje ;-)

napisz coś więcej o tym pliku. Rozszerzenie to pikuś. Ja zazwyczaj
używałem r-studio albo get data back i nie było żadnych problemów.

Na partycji 100GB zostal zalozony 80GB plik.
Zostal potem usuniety.

Jeżeli chodzi o kopię partycji/dysku to może poprostu podepnij sobie
ten dysk do innego komputera, stwórz jego obraz - nero dla przykładu a
potem sobie zamontuj go przez deamona dla przykładu.

A czy Nero zrobi kopie binarna czy tylko kopie plikow ktore istnieja?
Bo jak to drugie to nie ma to sensu.