Re: Prezentacja za szybą wystawową

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Thu 18 Mar 2010 - 23:09:40 MET

** jwzw <jwzw@interia.nospam.pl> wrote:

> Ty masz dobre pomysły.

Ba! ;)

> Ale to kolejny komputer, a tego chciałbym uniknąć (o ile to możliwe).

Raczej nie jest to możliwe - tzn. Ty chcesz aby się dało wstrzykiwać oferty w
kolejkę, a tutaj już nunu to nie może być AVI czy PPT czy DOC - po prostu nie
wstawisz tam w połowie dodatkowej oferty tak aby odtwarzarka sobie z tym
poradziła.

Idąc w rozwiązanie z komputerem to np. można postawić na pececie gdzieś w
kanciapie serwer WWW i podłączyć do tego proste urządzenie z przeglądarką WWW
(nawet mój telefon wyposażony w kabel da się podpiąć pod TV). Tylko wtedy
będziesz miał DWA urządzenia - pecet serwer i player. To lepiej już jeden
pecet.

Idąc dalej to wszystko to (i to co wyświetla i serwer) zmieścisz na nettopa
(komputerek małej formy - prawie jak player tylko 2x droższy).

Gwoli ścisłości - są takie playery, które mogą tak działać. Tylko dla jednego
monitora zupełnie Ci się to nie opłaca. To są systemy jakie może widziałeś w
supermarketach czy centrach handlowych (telewizory z wbudowaną kartą z małym
komputerkiem +centralny serwer, który strumieniuje content). Raczej nie ten
kaliber rozwiązania w ogóle.

Ehe.