Re: Odzyskiwanie danych.

Autor: maurycy123 <maurycy123_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 18 Mar 2010 - 21:49:22 MET

> Jeśli obszar z plikiem nie został nadpisany to prościzna. FinalRecovery
> odzyska plik w kilka sekund. Chyba, że jest jakis ogromny. I nie ma
> znaczenia, czy ma rozszerzenie.

Przezemnie na pewno nie zostal nadpisany. System ewentualnie mogl cos tam
namieszac (jest to druga partycja nie systemowa).

> Chyba najlepiej sklonować dysk na inny w trybu\ie RAW np. programem
> HDCopy, czy podobnym.

To wlasnie chcialbym wiedziec na przyszlosc.

> PS. Jeśli nie msz doświadczenia w odzyskiwaniu utraconych danych, to
> lepisj pytać przed "grzebaniem" piętnastoma programami i opisać dokładnie
> jaki plik (typ, rozmiar) i sposób jego usunięcia.

Jakies doswiadczenie mam. Specjalista jednak nie jestem.
Jak go nie odzyskam to nic nie strace.
To jest w ramach nauki i zbierania doswiadczen ;-)