Re: Asus EeePC 1000H - "zmniejszająca się" i długo ładująca się bateria

Autor: Przemek <pixi_at_dixi.pl>
Data: Thu 11 Mar 2010 - 20:10:03 MET

vcore wrote:
> Witam,
>

> I jeszcze taka jedna rzecz - dopiero wczoraj udało mi się znaleźć
> gwarancję, i doczytałem się nieco dziwnej rzeczy otóż bateria
> posiadała osobną gwarancję która wynosiła. 6 miesięcy! (skończyła
> się w grudniu) A jeśli dobrze pamiętam według prawa minimalna
> gwarancja powinna wynosić 24 miesiące. Tak czy inaczej chciał bym się
> dowiedzieć czy jest szansa aby to w jakiś sposób naprawić, czy będę
> musiał szukać jakiegoś zamiennika?
Tak czy siak gwarancja nie obejmuje naturalnego zuzycia a podejrzewam ze
to u ciebie juz nastapilo.
Zywotnosc ogniw Li-jon to 200-500 cykli (zalezy od jakosci ogniw , pradu
ladowania/rozladowania i temperatury)
 gdzie doladowanie z np 40% do 100% tez jest liczone jako pelen cykl wiec
nie oplaca sie co chwile doladowywac.