Re: Asus EeePC 1000H - „zmniejszająca się” i długo ładująca się bateria

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Thu 11 Mar 2010 - 21:01:01 MET

Użytkownik "vcore" <mail*wytnij*@vcore.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:hnad1f$9em$1@inews.gazeta.pl...
> I jeszcze taka jedna rzecz - dopiero wczoraj udało mi się znaleźć gwarancję, i
> doczytałem się nieco A jeśli dobrze pamiętam według prawa minimalna gwarancja
> powinna wynosić 24 miesiące…

Źle pamiętasz. Gwarancji może w ogóle nie być, albo być zapis, że przysługuje
jednorękim, jednonogim głuchym niemowom i tylko w piątek 13.

Tak
> czy inaczej chciał bym się dowiedzieć czy jest szansa aby to w jakiś sposób
> naprawić, czy będę musiał szukać jakiegoś zamiennika?

Pewnie trzeba będzie "zresetować" elektronikę baterii, ale raczej bateria do
wymiany.

> W netbooku wyłączone są oczywiście wszelkie „oszczędzanie energii” i inne tego
> typu duperelki…

błąd

> Dodam też że sprzęcik był użytkowany tylko w domu, zasadniczo pracował tylko
> wtedy kiedy był potrzebny, nigdy nie leżał bezczynnie włączony, większą część
> czasu użytkowania był podłączony do zasilacza,

kolejny błąd

natomiast wieczorami (3-4 godziny) odłączany.

No to ogniwa padły.

Nie miał żadnych „przeżyć” typu upadek itd.