Re: 2 komputery - konfiguracja

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Thu 11 Mar 2010 - 20:40:59 MET

Nex@pl pisze:

> Do biura ostatnio skadaem na 775 celerona, dziaa do dzi, wszystko
> zamkno sie w kwocie nieco ponad 1000pln, po co dopaca do tego 2000,
> skoro mona to przeznaczyc na kompa do gier ;) No chyba, e znajomy
> dotacje wykorzystuje to nei ma o czym mwi :)

A ja zlozylem na LGA775 kompa do biura na Celeronie Dual + 2GB RAMu i
zamknelo sie to w kwocie kolo 700zl (bez dysku, bo mielismy na stanie i
obudowe jakas starsza). Jesli ktos projektuje to oczywiscie, potrzebuje
mocnego kompa ale jesli kula gg, strony, office itp to Celeron Dual to
max co mozna wlozyc. Natomiast kupowanie kompa za 7k zl do gier jest
skrajnym idioctwem, szczegolnie takiej konfiguracji jaka zostala w tym
watku przedstawiona. To nie jest konfiguracja do grania tylko do
przedluzania penisa. Chociazby z powodu RAIDu i tych mega wolnych (do
grania w sam raz!) dyskow. Wolalbym kupic 128GB SSD Intela skoro az tyle
hajsu jest do wydania, jest szybki, cichy a do tego mozna dorzucic na
dane Samsunga F3 i tyle.

--
Pozdrawiam,
Maciek