Re: Jaki laser kolor do domu? (HP 2600v3700v4600)

Autor: PrzemekM <pma110_at_wp.pl>
Data: Fri 05 Mar 2010 - 22:06:33 MET

On 2010-03-04 12:50, PrzemekM wrote:
> Witam.
> Wybieram kolorowy laser do użytku w domu. Nie będę na nim drukował zdjęć
> itp. Lubię czytać z papieru więc jakieś dokumenty itd.
> Założenia dodatkowe:
> 1. Używana (< 1000zł) lub nowa (< 2000zł).
> 2. Dostępne zamienniki materiałów w rozsądnych cenach.
> 3. Sieć!!!
> 4. Bardzo mile widziany duplex.
> 5. Nie rozwali mi półki, na której ją postawię :) Nie chcę monstrum 50kg.
> Nie piszę o trwałości itp. bo to wiadomo, nikt nie chce czegoś co mu się
> zaraz zepsuje.

> [...]

Dobrze... Wiem już dlaczego atrament, a nie laser. Wiem, że (podobno) w
HP też da się drukować bez jednego tonera.

Teraz proszę o poradę czy brać (laser) HP 2600, 3700 czy 4600? Wiem,
drukarki totalnie niepodobne, inny target itd. Chcę mieć po prostu
spokój, kupować GOTOWE zamienniki, wymieniać i drukować. Żona już
zaakceptowała nawet wymiary HP4600 ;)

--
Przemek