Re: Jaki laser kolor do domu? (HP 2600v3700v4600)

Autor: Grzegorz S <gs_at_sgh.waw.pl>
Data: Fri 05 Mar 2010 - 22:30:50 MET

PrzemekM <pma110@wp.pl> wrote:

> Teraz proszę o poradę czy brać (laser) HP 2600, 3700 czy 4600? Wiem,
> drukarki totalnie niepodobne, inny target itd. Chcę mieć po prostu
> spokój, kupować GOTOWE zamienniki, wymieniać i drukować. Żona już
> zaakceptowała nawet wymiary HP4600 ;)

W HP 4600 którą mam w biurze przy wydruku z większą ilością koloru kartki
przyklejają się do fusera i potem jest masa zabawy by to wyczyścić i
odkleić.
Zmiana fusera (jakieś 1200PLN) na nowy pomogła na ~2 miesiące i problem wrócił.

Poza tym to już stara drukarka, nie wiem czy warto to brać.
Z tych co mamy bardzo dobrze spisują się HP Color LaserJet 3505 i 3800
Problemów żadnych, szybkie i wydajne. Zamienniki kupujemy z firmy Berolina.

--
gs