Jaki laser kolor do domu?

Autor: PrzemekM <pma110_at_wp.pl>
Data: Thu 04 Mar 2010 - 12:50:07 MET

Witam.
Wybieram kolorowy laser do użytku w domu. Nie będę na nim drukował zdjęć
itp. Lubię czytać z papieru więc jakieś dokumenty itd.
Założenia dodatkowe:
1. Używana (< 1000zł) lub nowa (< 2000zł).
2. Dostępne zamienniki materiałów w rozsądnych cenach.
3. Sieć!!!
4. Bardzo mile widziany duplex.
5. Nie rozwali mi półki, na której ją postawię :) Nie chcę monstrum 50kg.
Nie piszę o trwałości itp. bo to wiadomo, nikt nie chce czegoś co mu się
zaraz zepsuje.

Pozdrawiam i proszę bardzo proszę o porady i doświadczenia własne.

--
Przemek