[Nietypowe pytanie] Stacje robocze

Autor: ES <esiek10_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 24 Feb 2010 - 01:42:12 MET

Witam,
Poszukuję prasy/mediów traktujących o dziedzinach gdzie wykorzystywane są na
dużą skalę stacje robocze.

O ile wydaję się oczywiste, że potrzebne są one przy obróbce grafiki czy tez
materiałów video (które media w Polsce pisza o tych zagadnieniach?- na mojej
liście jest niestety tylko magazyn .PSD) tak też poszukuję licznych innych
zastosowań takich maszyn (specjalistyczne obliczenia w górnictwie?
laboratoria analityczne?].

Mam redaktorom (a poprzez nich) i czytelnikom do zaoferowania ciekawy wyjazd
służbowy, niestety nie jestem zorientowany w temacie konkretnych dziedzin,
gdzie takie maszyny są wykorzystywane. Bardzo prosze Was o pomoc, wszelkie
sugestie mile widziane.

Pozdrawiam